mandag 24. september 2007

3 årsjubileumet gikk bra :) Var skikkelig koslig å være sammen med typen ei lang stund, noe jeg ikke har på lenge. Vi så filmen "I can never be your wife" og jeg laget biff med ris, grønnsaker og bearnaise til jostein :) Han syns det var kjempe godt, så jeg er en flink kokk. Sjokk da, jeg vet jeg er en super kokk! Det ligger i familien, all maten jeg får HJEMME er sånn 10 ganger bedre enn all mat jeg noen gang har fått på resturant. Jeg er skikkelig heldig der, når jeg er på resturant tenker jeg liksom "omg, dette er crap"... uansett liksom... Uansett var jeg skikkelig glad hele dagen, noe som er nytt :) Hærlig å kjenne seg super glad for en gangs skyld!

I dag har det ikke skjedd så mye. I går kveld sovna jeg ikke før klokka 4 på natta. Jeg var kjempe trøtt, men det hajlp jo ikke. Problemet er at jeg må sååå pisse på natta, hvert kvarter omtrent må jeg stå opp for å pisse, så får aldri konsentrert meg om å sove... faens dritt ex lege som ikke ville gi meg zopiclone! HAT... får heller ikke tak i den nye legen min her i bartebyen....

Biffm ris og grønnsaker til typen



Når jeg slo sammen til sofa på hybelen




Nåååw, jeg savner han KJEMPE mye, den nydeligste katten EVER!




Ingen kommentarer: