torsdag 13. september 2007

hærlig

I dag har vært en god dag egentlig. Vet ikke helt hvorfor, men føler meg veldig glad i dag :) Har det ganske bra her oppe i nord egentlig. Trenger ikke å stå opp tidlig, bare en gang i uken. Har lite timer i uken, har 11, men trenger ikke møte opp, ingenting obligatorisk :) ingen fravær eller noe og læreren oppdaterer på internett hva vi gjør i timen så man ikke går glipp av noe. Det som gjør dagen bedre er å vite at jeg er ferdig med den ene exphil oppgaven lenge før fristen. Så nå er det bare å levere den og få tilbakemelding om vi får godkjent eller ikke, får vi ikke godkjent har vi enda tid til å rette den opp før den skal leveres inn. Så null problem sånn sett. Var på skolen i en time i dag bare, var ikke særlig vits å være der. Så dro jeg hjem og tok en varm dusj, smørte meg inn, fiksa neglene og tok ansikts maske. Senere laget jeg thaiwok med ananas biter og hjorte biffstrimler + masse hærlig krydder, det var snacks det :) Ble ikke til at jeg dro til Hege i Stjørdal i dag, for hun kommer hit i morgen. Skal ha minivors på fredag så da kommer Hege, Natalie og Annki i alle fall, det blir koselig :) Nå er det cæsar på skjermen, så bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

så flott at du har hatt en fin dag Ellen :) høres utrolig artig ut å studere!

klem fra Stine (OSA)

Anonym sa...

er ikke særlig artig nei :p studiene er ikke morsomme, valgt feil ja... og været i trondheim suger noe grenseløst :p litt deppa i dag...

Anonym sa...

været i trondheim har vært litt ille i det siste ja =/ kjipt at du valgte feil da! men du kan jo alltids studere noe annet neste år?
synd at du er deppa lille venn ((klem)) tenker masse på deg<3

-Stine-