søndag 23. september 2007

Gratulerer Ellen!

Denne helga har vært gørk kjedelig! Jeg har vært alene på hybelen, jostein dro, og alle andre dro hjem, alle utenom meg! Jeg ville egentlig dra hjem, men som sagt er familien borte, dessuten orket jeg ikke 5 timer på buss. Men jeg har gjort masse fornuftig. Jeg har vasket en diger haug med klær, hengt de på tørk, bretta sammen og ryddet skapet. Tatt oppvasken mange hersens ganger, vasket kjøkkenbenken X antall ganger. Jeg har tørka støv, kosta gulvet, ristet tepper, vasket dassen og badet og vasket gulvet + vinduene :) Føler jeg har fått gjort en del da. Har sett X antall filmer og serier, lastet ned kjempe mye. Internetten er så kjapp her, får vi på Voll Studentby er koblet til NTNU's internett server, så å laste ned går opp til 1 MB i sekundet :)

I dag har jeg og Jostein <3 vært sammen i TRE år :) Så treårsjubileumet er på 23 september. Skal feire når han kommer hjem i dag, jeg skal lage biff, wok grønnsaker, ris og bearnaise, vi skal se film og kose oss :)

Lørdags frokost... eple, multi-vitamin, 2x b-vitamin, 2x kalsium, 2x kalium, omega-3, vann og te


Lørdags middag... salat av agurk, salatblar, ananas, skinke, hvitløkspepper og tandori masala



Hybelen når den er ryddig og vasket. Vet den er drit stygg, men er jævli billig husleie så :p


Ingen kommentarer: