tirsdag 11. september 2007

en dag

Oi Oi. Jeg lot meg selv forsove meg til klokken 11.40 i dag! WoW... Jeg sov lenge må jeg si, sovnet 00.30 ca i går kveld, så det vil si at jeg sov i ca 11 timer, good deal ass. Var hærlig, selv om jeg gikk glipp av aerobic time og den kjedelige fransk gramatikk timen. Været var heller ikke dårlig i dag :) Så jeg gikk en tur på butikken før forelesning og kjøpte to pakker med fire yoghurter i, var tilbud så klart, to pakker for 30 kr :) Så kjøpte jeg tre pakker med yndlings wooken min, thai wook, også på tilbud, 60 kr for tre pakker. Var flink og tok multi-vitamin, b-vitamin, kalsium, kalium og omega-3 i dag, føler meg skikkelig bra. Jeg gikk til skolen og var på exphil forelesning. Ikke særlig kult å høre på to timer om greske filosofer, i tillegg hadde ikke foreleseren mikrofon, så nesten ingen som hørte et kvekk (er i et digert auditorium). Senere på dagen greide jeg å sette meg ned og lese i exphil boka "det tenkende menneske". Senere ble det en del tv titting på cæsar x 2, grey's anatomy og medium. Jeg og Jostein så CSI i senga før vi sovnet :) det var koselig.

Min flotte skole



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nei til orddeling!!!!!

nelle88 sa...

careface