lørdag 15. september 2007

lørdag

I dag voknet jeg tidlig og var veldig veldig veeeeldig fyllesjuk, tror hun på den andre siden av sengen var like dårlig.... spydde litt magesyre og prøvde å ordne meg litt. Prøvde å få i meg no vann og sånn, men da ble jeg dritkvalm igjen. La meg ned og sov litt da hege dro. Våkna og var en smule bedre så jeg begynte og rydde og vaske etter i går, siden mamma og pappa + søss skulle komme hit til trondheim i dag. De kom vel i fire tiden og hadde med seg mye tinger til meg :) de hadde med seg printer/scanner, kost og støvbrett, kaffetrakter, brødrister, kaffekanne, skohylle, fillerye, tørkematte til å ha uttafor døra, sko og jakke, hånduker og noen dynetrekk :) Så nå har jeg egentlig alt jeg trenger her oppe i nord + masse annet...hehe :) Vi dro ut på byen på kvelden og spiste på en italiensk resturant, tror vi satt der i 3 timer. Jeg hadde reker og fiskegryte. Tenkte jeg trengte noe sunt som fisk egentlig. Var piano spilling og synging der også. Mamma og pappa sov på hotell, mens søss overnatta her på hybelen :) Vi så The Island filmen før vi la oss i ett tida. Det var godt å få sove i natt.

Det beste er at vi skal enten til Karibien igjen i 2 uker i februar på seilferie eller til Kenya på safari og strandtur. Vil begge deler, har ikke vært i Afrika før, men frister mer med karibien. Tror det mest sannsynlig blir karibien da :)

Bilder fra forige tur jeg hadde til karibien <3







Ingen kommentarer: