mandag 10. september 2007

kjør buss med stil

Akk ja, for en lang dag dette har vært. Jeg sto opp så tidlig som 9.00 enda jeg hadde fri fra skolen. Men siden jeg var i Molde denne helgen måtte jeg ta bussen tilbake til Trondheim klokka 10.25, noe jeg selvfølgelig gjore. Bussturen var laaaaaaaaaang og kjedelig! Tok hele 5 timer! Satt bare der som en dau søppelsekk og hørte på musikk med lukkede øyne. Prøvde å sove, men nyttet ikke. Latet i alle fall som jeg sov så folk som kom på ikke satte seg attmed meg. Hater og sitte sammen med andre på lange bussturer, føler meg så innestengt og får klaus rett og slett. I byen var det selvfølgelig regn regn regn og atter regn. Jeg med den digre kofferten min med klær, såg seriøst ut som et flyttelass, strebet meg over gaten for å nå bussen opp til hybelen, bussen var stapp full som vanlig. Jostein møtte meg heldigvis og hjalp meg med flyttelasset. Så satt vi bare inne og slappet av en god stund, jostein stakk ut så jeg fikk lest litt exphil. En kjedelig dag rett og slett, sovnet til CSI.

Ingen kommentarer: