fredag 21. september 2007

ingen verdens ting

Nå er det ei stund siden jeg har orket og skreve noe her. Ikke så rart egentlig, for har ikke skjedd så veldig mye, faktisk ingenting. Har vært sjuk sia tirsdag, hodepine, kvalm og forkjøla. Så har egentlig bare daffa hjemme og sett på TV hele dagen omtrent. Vært litt på skolen, men skippa en del. Vært med venner noen dager, men bare daffa der også. Nå skal jeg straks på skolen og ha exfac. Denne helga blit kjedelig. Typen drar hjem, og alle andre drar hjem. Jeg skal ikke hjem da, for mamma og pappa skal til Venezia, og da gidder ikke jeg å være alene hjemme i det huset! Det spøker der etter at besteforeldrene mine gikk bort i mai og august, så det er ganske ekkelt å høre på bråk fra leiligheta de bodde i. Ikke akkurat bråk kanskje men fotskritt som går over gulvet, går ned kjellertrappa til der jeg har rom, det er så ekkelt.

Kjedemegbilder :p





Ingen kommentarer: