onsdag 12. september 2007

kliss klass storm

For en vindy dag det er i dag. Skyene raser over himmelen som en flokk antiloper jaktet på av en geopard. Trenger jeg nevne at det blåser så det jomer i alle vinduene? Jeg sverger på at vinduene hadde brekt av hegslene om jeg så mye som åpnet det så vidt. Hærlig at paraplyen vrenger seg når du går ute og prøver å få ly for regnet. Flott! Da ble jeg klissvåt enda jeg hadde paraply, som tydligvis ikke funka, og kan ikke si håret mitt så ut som noe annet enn et fugle rede da jeg kom inn døra. Men godt jeg er ferdig på skolen for i dag. Ikke særlig lærerikt å være i fransktimene når jeg forstår halvparten av d læreren sier og vi skal lese en fransk bok og analysere den jævelen av en bok. Nå sitter jeg inne med en diger ull genser og en varm kopp te :) Det er en liten oppkvikker i denne travle hverdagen. Burde nå egentlig starte å skrive semesteroppgaven i exphil, men må vente til astrid kommer på msn for å dele inn de greske filosofene mellom oss. Jeg har forresten orket å vaske klær i dag! *stolt* til tross for at jeg sto opp 7 og er drit trøtt. Våknet i natt med skikkelig rå vondt på siden av kneet. Greide ikke å bevege beinet med en gang, d var SÅ vondt, ja SÅ vondt har jeg aldri hatt det på så lenge jeg husker. Hylte og skrek husker jeg, for jeg måtte greie å komme meg opp å gå på do og ta nesedråper. Men lurer på om jeg skal gidde på DanseAerobic i dag. Jeg er sliten og trøtt + jeg har den digre oppgava jeg må være ferdig med innen ei uke. Gleder meg til i morgen, da skal jeg til Hege i Stjørdalen og overnatte, se masse filmer og bare kose oss :)

jeeej... satte meg ned å skrev exphil oppgaven :) den lød "drøft forholdet mellom enhet og mangfold i den greske filosofien" er så glad nå, en lettelse å få ha gjort d der :) har grua meg lenge, men nå er d bare litt små justering igjen, så fix finish :)

Kulenariske hybel middager

Wok med hjorte biff strimler (middagen i dag)


Wok med sei filet stimler (man må ha fisk)


Vegetar wok

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ellen:)
Stikker bare innom for å se på bloggen din jeg! :)

Klem fra "Lilje" fra osa

Anonym sa...

Tjohei :)

artig at du skriver blogg, Ellen!

Klem fra Stine (også fra OSA;)

Anonym sa...

Hei hei(:
kjempe fin blogg du har!
syns skolen din ser så koselig ut! eller universitetet?

Klem Mette(OSA) :)

nelle88 sa...

tusen takk jenter :) dere er gode å ha :)

Anonym sa...

Heisann Ellen! talia her :) du har en fin blogg, og maten ser forferdelig god ut ;)

ha en fin kveld, vennen <3

Anonym sa...

Halla...

Kårr vart d tå biffen ått me?;p hehe

Gla i d... Men prøve på biff i mårgo da:)